0
Schimb și returnare

Potrivit Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței (APCSP), în cazul produselor fără defecte avem dreptul de a preschimba produsul cu unul similar sau de o calitate mai bună, cu achitarea diferenţei de preţ, dacă nu-l putem utiliza conform destinaţiei. Totodată, dacă produsul nu poate fi schimbat, consumatorul are dreptul să solicite să i se restituie banii. 

În cazul în care produsul are defecte, consumatorul poate cere repararea gratuită a acestuia. Totodată, în cazul achiziționarii unui produs cu defecte clientul are dreptul să ceară înlocuirea acestuia cu unul similar, dar de calitate sau returnarea banilor achitați pentru acel bun.

Consumatorul are dreptul să ceară înlocuirea produsului de calitate corespunzătoare în decurs de 14 zile calendaristice, exceptînd data procurării.

Dacă ați cumpărat un produs online cu livrare la domiciliu, aveți, de asemenea, dreptul de a anula și returna comanda în termen de 14 de zile*.

Notă: returul se face fizic de către client pe adresa str. Calea Ieșilor 28/2!

 În cazul în care la momentul adresării consumatorului unitatea de comerţ nu dispune de un produs identic celui returnat, consumatorul este în drept să ceară restituirea sumei plătite pentru produs. În astfel de cazuri, cumparatorul prezintă bonul de casă sau un alt document care confirmă actul procurării produsului, împreună cu produsul vîndut, iar vînzătorul primește produsul respectiv şi restituie suma plătită.

Notă: Înlocuirea produsului de calitate corespunzătoare se efectuează dacă acest produs nu a fost utilizat  (şi-a păstrat aspectul exterior, sigiliile şi etichetele), proprietăţile de consum.

Favorite